Bezpłatna wysyłka na całym świecie dla zamówień powyżej 200EUR

Portal Pomocy  |  Skontaktuj Się z Nami

Międzynarodowe zwroty

Czy chcesz zwrócić jakiekolwiek akcesoria do akwarium? Nie ma problemu!
Możesz zwrócić dowolny przedmiot za zwrot pieniędzy w ciągu 28 dni od otrzymania pierwotnego zamówienia.


  • Zwroty mogą być organizowane przez naszą stronę internetową Moje Konto sekcję, klikając link "Zwrot lub wymiana" obok zamówienia, które chcesz zwrócić.

    Ewentualnie, proszę skontaktować się z CO2Art obsługi klienta, aby dokonać ustaleń dotyczących zwrotu.
    Pamiętaj, aby podać następujące szczegóły:

    - Twój numer zamówienia internetowego
    - Powód do powrotu

    Po zatwierdzeniu zwrotu. Prześlemy Ci numer RMA (Return Material Authorization).

    Przed zwróceniem nam Produktu (produktów) prosimy sprawdzić, czy:
    - Otrzymano numer RMA (wystawiony na żądanie)
    - Zamknięte wszystkie akcesoria, gwarancje w pudełku i inne dostarczone materiały, o ile nie podano inaczej
    - Upewnij się, że numer RMA jest wyraźnie wyświetlony
    - Bezpiecznie zapakuj opakowanie

    Zalecamy uzyskanie dowodu nadania przesyłki.

    Deklaracja celna
    Jeśli chcesz zwrócić nam jakiekolwiek przedmioty z kraju spoza UE, pamiętaj, że musisz wypełnić deklarację celną wskazującą, że paczka zawiera zwracane towary. Jeśli tego nie zrobisz, nie będziemy mogli zaakceptować żadnych opłat poniesionych w celu dotarcia paczki do nas.
  • Zwykle może potrwać do 20 dni roboczych (z wyłączeniem weekendów i dni wolnych od pracy), aby Twój zwrot został dostarczony z powrotem do naszego magazynu.

    Wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy tylko otrzymamy Twój zwrot w pierwotnym stanie i albo zamówimy zamienniki, albo zwrócimy środki na pierwotny rodzaj płatności. Zwykle odbywa się to w ciągu dnia roboczego 1.

    Jeśli zwróciłeś wiele produktów z różnych zamówień, możesz pozwolić maksymalnie 72 godzin na przetworzenie wszystkich produktów.

    Wszelkie zwroty zostaną automatycznie zwrócone na kartę, której użyto do złożenia pierwotnego zamówienia. Zwykle zajmuje to dni robocze w Wielkiej Brytanii w ciągu 5, w zależności od wystawcy banku / karty.

    Staramy się akceptować wszystkie zwroty, a zwroty do nas nie muszą być w oryginalnym opakowaniu. W mało prawdopodobnym przypadku, gdy przedmiot zostanie do nas zwrócony w nieodpowiednim stanie, możemy musieć odesłać go do Ciebie.
  • Już samo to, że Twój produkt okaże się wadliwy, jest wystarczająco złe, dlatego staramy się, aby zwroty i naprawy przebiegały w możliwie bezproblemowy sposób.

    Zawsze masz możliwość wymiany lub zwrotu pieniędzy, jeśli błąd wystąpi w ciągu 30 dni dostawy. Jeśli usterka z produktem wystąpi w okresie gwarancji (zwykle 12 miesięcy od dostawy), zaoferujemy Państwu szybką usługę naprawy. We wszystkich przypadkach zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia produktu i weryfikacji usterki.

    Nie obejmuje błędów spowodowanych wypadkiem, zaniedbaniem, niewłaściwym użytkowaniem lub normalnym zużyciem.

    W przypadku znalezienia błędu zamiennik zostanie wysłany bezpłatnie, a zwrot kosztów wysyłki zostanie wystawiony do kosztów dostawy uiszczonych na podstawie pierwotnego zamówienia.

    Jeśli okaże się, że produkt nie jest wadliwy, zwrócimy Ci go, a opłata za przesyłkę i opakowanie tego samego przedmiotu do Twojego kraju wyniesie . Płatność ta musi zostać dokonana przed odesłaniem Ci przedmiotu. Jeśli przedmiot zostanie zwrócony jako wadliwy i objęty gwarancją, a nasi hurtownicy nie będą już go mieli na stanie, zwrócimy Ci pełną kwotę.
  • Otrzymałem nieprawidłowy produkt w moim zamówieniu
    Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy produkt w swoim zamówieniu, skontaktuj się z nami dzial obslugi klienta. Następnie doradzimy, jak przystąpić do zwrotu. Podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących błędu.

    Brakuje elementu w moim zamówieniu
    Niestety mogą się zdarzyć błędy. Czasem nie wysyłamy wszystkiego, co zamówiłeś w tym samym czasie, dlatego najpierw sprawdź swój list przewozowy lub wyślij e-maile, aby sprawdzić, czy którykolwiek z twoich przedmiotów dotrze osobno.

    Jeśli na opakowaniu znajduje się informacja, że ​​przedmiot powinien być w twojej przesyłce, ale nie jest, skontaktuj się z nami dzial obslugi klienta, który postara się naprawić błąd tak szybko, jak to możliwe.